№
|
Зміст
|
Відповідальні
|
Термін виконання
|
Науково-методичне забезпечення роботи з обдарованими учнями
|
1
|
Провести засідання науково-методичної ради з питання виявлення, розвитку та підтримки обдарованих учнів
|
Заст. дир. з НВихР
|
Вересень
|
2
|
Відстежувати і знайомити педагогічних працівників з новинками літератури
|
Бібліотекар
|
Протягом року
|
3
|
Проводити індивідуальну роз’яснювальну роботу з батьками
|
Класні керівники
|
Постійно
|
4
|
Педагогічна рада «Підтримка творчого потенціалу учнів у навчально-виробничому та виховному процесі»
|
Заст. дир. з НВихР
.
|
Березень
|
5
|
Інструктивно-методична нарада: «Інтелектуальні змагання як засіб розвитку здібностей учнів»
|
Методист
|
Грудень
|
6
|
Нарада при директорі:
- «Аналіз результативності учнів закладу у ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін»
- «Про організацію проведення ліцейного етапу олімпіад та підготовку до участі в районному етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад»
|
Методист
|
Жовтень
|
7
|
Психолого-педагогічний консиліум «Робота зі здібними та обдарованими учнями, залучення її до тренінгових занять по розвитку вмінь та навичок, самооцінка, самопізнання лідерських якостей»
|
Психолог ліцею
|
Лютий
|
8
|
Обмін досвідом викладачів, які результативно працюють з обдарованими учнями, «Створення системи роботи з обдарованими учнями»
|
Голова МО,
Класні керівники
|
Листопад
|
9
|
Оформити в бібліотеці виставку літератури «Формування дослідницький компетентностей»
|
Бібліотекар
|
Вересень
|
10
|
Участь у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад
|
Методист
|
Лютий
|
11
|
Виставка літератури «Психолого-педагогічна наука про обдарованість»
|
Бібліотекар
|
Лютий
|
12
|
Аналіз участі учнів в олімпіадах, конкурсах, змаганнях та турнірах
|
Заступники директора,
методист,
керівник фізвиховання
|
Квітень
|
13
|
Створення творчої групи для планування роботи з обдарованими учнями на наступний навчальний рік
|
Заст. дир. з НВихР
|
Квітень
|
Система пошуку обдарованої учнівської молоді
|
1
|
Організувати роботу по виявленню обдарованих учнів серед першокурсників (спостереження, анкетування, дослідження)
|
Класні керівники, майстри в/н,
психолог
|
Постійно
|
2
|
Поновити банк даних обдарованих учнів
|
Заст. дир. з НВихР
|
Жовтень
|
3
|
Задіяти обдарованих учнів у предметних тижнях, олімпіадах, конкурсах «Кращий з професії». Конкурсі знавців української мови ім.. П.Яцика, мовно-літературному конкурсі ім.. Т.Шевченка та ін.
|
Заступники директора,
методист
|
Протягом року
|
4
|
Проводити літературно-мистецькі конкурси, вечори знаменних дат та урочистих подій
|
Заст. дир. з НВихР
|
Протягом року
|
5
|
Організувати виставку творчих робіт учнів.
|
Заступники директора, методист
|
Квітень
|
6
|
Провести індивідуальну психодіагностику інтелектуальної сфери учнів:
А) Розвиток пізнавальних процесів: пам'ять, мислення, увага;
Б) Оцінка комунікативних і організаторських схильностей;
В) Визначити рівень інтелектуальної лабільності
Г) Діагностика особистісної креативності
|
Психолог ліцею
|
Протягом року
|
Навчання, виховання та розвиток обдарованих учнів
|
1
|
Організувати участь обдарованих учнів у групах, секціях, клубах
|
Заст. дир. з НВихР
|
Постійно
|
2
|
Висвітлювати роботу з творчою та обдарованою молоддю на сайті навчального закладу
|
Заст. дир. з НВихР
|
Постійно
|
3
|
Висвітлювати в засобах масової інформації творчі здобутки учнівської молоді, її участь у конкурсах, олімпіадах, оглядах
|
Заст. дир. з НВихР
|
Постійно
|
4
|
Провести тест «Ваш творчий потенціал»
|
Психолог ліцею
|
Листопад
|
5
|
Провести «Тренінг креативності»
|
Психолог ліцею
|
Березень
|
Забезпечення соціально-правових гарантій
|
1
|
Запровадити систему заохочення учнів, які стали переможцями та призерами олімпіад, конкурсів, оглядів і тощо
|
Адміністрація,
Голова профспілки
|
Постійно
|
2
|
Запровадити першочергове користування новою літературою, відвідування виставок, театрів, екскурсій і т.п. для обдарованих учнів
|
Адміністрація,
Голова профспілки
|
Постійно
|