Ви увійшли якГость | Група "Гости"Вітаю ВасГость | RSS
ДНЗ ІПЛ

 ДНЗ "Інгулецький професійний ліцей"
ДНЗ ПТУ №44


Пошук по сайту
Педагогічна преса

Методична робота

Методична робота у 2019-2020 н.р. була спрямована на: діагностику професійної компетентності педагогічних працівників, психолого-педагогічну підготовку учасників навчально-виховного процесу,розвиток особистості здобувача освіти через нетрадиційні форми та методи навчання та працювала на загальну мету — підготовку сучасного робітника високого рівня кваліфікації.
З метою забезпечення належних умов для організації та проведення методичної роботи в ліцеї працює педагогічний кабінет та створений блог “ методичний кабінет “ на сайті закладу освіти. У поточному навчальному році кабінет працював над поглибленням знань викладачів з теорії та методики навчання і виховання.
Проведена робота з оволодіння інноваційними технологіями навчання та впровадження їх у навчально-виховний процес. Удосконалювалася методика використання комп'ютерного забезпечення. Методична робота була спрямована на освоєння та практичне застосування сучасних форм та методів навчання, в тому числі і дистанційних.
На засіданнях методичних комісій та інструктивно-методичних нарадах подавалася систематично інформація про нові педагогічні технології, методичні рекомендації щодо змісту та методики навчально-виховної роботи.
В новому 2020-2021 навчальному році відповідно проблеми над якою працюватиме педагогічний колектив визначено основні напрямки методичної роботи, які спрямовані на:
  • створення умов для впровадження в освітній процес електронних засобів навчання, інтернет ресурсів та ресурсів для дистанційного навчання;
  • розвиток педагогічної та професійної майстерності педагогічних працівників. Їх загальної культури. Створення умов для їх професійного зростання та вдосконалення;
  • надання методичної допомоги в оволодінні інноваційними технологіями навчання, передовим педагогічним досвідом; трансформуванні наукових ідей у практичну діяльність педагогів;
  • розробка і застосування мультимедійних інформаційних технологій в освітньому процесі;
  • інтеграція навчального процесу за рахунок використання комп'ютерних технологій;
  • удосконалення матеріально-технічної бази кабінетів, поповнення їх науково-методичними комплексами;
  • проведення показових занять, майстер-класів відповідно до науково-методичної проблеми роботи ліцею;
  • створення комплексно-методичного забезпечення предметів і професій, розробка та видання навчальних, методичних посібників, рекомендацій, наочних засобів навчання.
Аналіз методичної роботи ліцею за І півріччя 2020-2021 н.р.

МЕТОДИЧНА РОБОТА ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ЛІЦЕЮ
Ефективність навчально-виховального процесу в професійно-технічному навчальному закладі в значній мірі визначається високим  рівнем організації навчально-методичної роботи,в комплексі завдань якої найголовнішим є:
-          Удосконалення змісту,форм і методів навчання і виховання;
-          Підвищення педагогічної кваліфікації і професійної компетентності педагогічних працівників;
-          Забезпечення єдності-навчання і виховання,органічного взаємозв’язку загальноосвітньої і професійної підготовки учнів;
-          Вивчення,узагальнення і впровадження в навчально-виховний процес передового досвіду,педагогічних новацій.
До змісту,організації та керівництва методичною роботою в ліцеї висуваються такі головні вимоги,що випливають з основних завдань,які стоять перед системою профтехосвіти в цілому:
     По-перше, - це науковість. В навчальному закладі добре розуміють,що методична робота може дати ефект лише у тому випадку, якщо вона проводиться на науковій основі, спирається на досягнення педагогічної науки і передової практики в галузі дидактики, теорії виховання. Вимога  науковості передбачає систематичне вдосконалення  педагогічними працівниками своїх знань з педагогіки, психології, методики, а також знань і вмінь зі своєї спеціальності.
     По-друге, цілеспрямованість і систематичність. Ця вимога означає вибір головного напряму у вирішенні методичних завдань, конкретної мети в роботі педагогічного колективу щодо вдосконалення навчально-виховного процесу; чітке з’ясування і обґрунтовування конкретної методичної мети; визначення шляхів і засобів її досягнення на певний конкретний час і на перспективу.
     По-третє, творча спрямованість у методичній роботі. Методична робота в училищі має ґрунтуватися на творчому, активному, новаторському пошуку шляхів і засобів її удосконалення, відсутності штампу, застиглої форми, стандарту. В той же час в ній мають зберігатися кращі традиції та напрацьований досвід.
     І нарешті, дієвість методичної роботи, яка визначається якістю навчання і виховання учнів, глибиною і міцністю їх знань, моральними якостями учнів, їх підготовленістю до праці і життя.
 

Останні новини
Календар
«  Травень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів