Меню сайту
Пошук по сайту
Педагогічна преса
|
Методична роботаМетодична робота у 2019-2020 н.р. була спрямована на: діагностику професійної компетентності педагогічних працівників, психолого-педагогічну підготовку учасників навчально-виховного процесу,розвиток особистості здобувача освіти через нетрадиційні форми та методи навчання та працювала на загальну мету — підготовку сучасного робітника високого рівня кваліфікації.З метою забезпечення належних умов для організації та проведення методичної роботи в ліцеї працює педагогічний кабінет та створений блог “ методичний кабінет “ на сайті закладу освіти. У поточному навчальному році кабінет працював над поглибленням знань викладачів з теорії та методики навчання і виховання. Проведена робота з оволодіння інноваційними технологіями навчання та впровадження їх у навчально-виховний процес. Удосконалювалася методика використання комп'ютерного забезпечення. Методична робота була спрямована на освоєння та практичне застосування сучасних форм та методів навчання, в тому числі і дистанційних. На засіданнях методичних комісій та інструктивно-методичних нарадах подавалася систематично інформація про нові педагогічні технології, методичні рекомендації щодо змісту та методики навчально-виховної роботи. В новому 2020-2021 навчальному році відповідно проблеми над якою працюватиме педагогічний колектив визначено основні напрямки методичної роботи, які спрямовані на:
МЕТОДИЧНА РОБОТА ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ЛІЦЕЮ Ефективність навчально-виховального процесу в професійно-технічному навчальному закладі в значній мірі визначається високим рівнем організації навчально-методичної роботи,в комплексі завдань якої найголовнішим є: - Удосконалення змісту,форм і методів навчання і виховання;
- Підвищення педагогічної кваліфікації і професійної компетентності педагогічних працівників;
- Забезпечення єдності-навчання і виховання,органічного взаємозв’язку загальноосвітньої і професійної підготовки учнів;
- Вивчення,узагальнення і впровадження в навчально-виховний процес передового досвіду,педагогічних новацій.
До змісту,організації та керівництва методичною роботою в ліцеї висуваються такі головні вимоги,що випливають з основних завдань,які стоять перед системою профтехосвіти в цілому:
По-перше, - це науковість. В навчальному закладі добре розуміють,що методична робота може дати ефект лише у тому випадку, якщо вона проводиться на науковій основі, спирається на досягнення педагогічної науки і передової практики в галузі дидактики, теорії виховання. Вимога науковості передбачає систематичне вдосконалення педагогічними працівниками своїх знань з педагогіки, психології, методики, а також знань і вмінь зі своєї спеціальності.
По-друге, цілеспрямованість і систематичність. Ця вимога означає вибір головного напряму у вирішенні методичних завдань, конкретної мети в роботі педагогічного колективу щодо вдосконалення навчально-виховного процесу; чітке з’ясування і обґрунтовування конкретної методичної мети; визначення шляхів і засобів її досягнення на певний конкретний час і на перспективу.
По-третє, творча спрямованість у методичній роботі. Методична робота в училищі має ґрунтуватися на творчому, активному, новаторському пошуку шляхів і засобів її удосконалення, відсутності штампу, застиглої форми, стандарту. В той же час в ній мають зберігатися кращі традиції та напрацьований досвід.
І нарешті, дієвість методичної роботи, яка визначається якістю навчання і виховання учнів, глибиною і міцністю їх знань, моральними якостями учнів, їх підготовленістю до праці і життя.
![]() |
Останні новини
Календар
Архів записів
|